وبسایت ورزشی پرسپولیس
ajill2
آپلودسنتر پرسپولیس (حسین زنده بودی)
نظرسنجیه جهانی والیبال

                           

سلام یه سایت خارجی یه نظرسنجی گذاشته که بهترین والیبالیست دنیا رو مشخص کنه...ده تا بازیکن تو این لیست هستن که سعید معروفم نماینده ایران عضوشه تا الانم با 28 درصد نفر اوله... 302213تاهم تاحالا از کل دنیا رای داره...جون هر کی دوس دارین برین شما هم رای بدین آمار بره بالاتر....

http://www.worldwidejobs.org.uk/volleyball-player-of-the-year

 

                                 بوسهارسالی از دکتـــــــــــــــرحنا بوسه



نظرات شما عزیزان:

عاشق والیبال
ساعت21:18---18 آبان 1393
سلام وب خوبی داری
ممنون از مطالب خوبت
پاسخ: فدای شما ، نظر لطفته


fati joon
ساعت21:42---12 آبان 1393
خوب.....یه خبر خوب:
مریم موسوی با استاد دانشگاهش جناب آقای محمد اکبرپور ازدواج کرد!!!هورااااااااااااااااااا: D
پاسخ:هـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــورا ، جانه من راست میگی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟// بهترین خبر عمرمو دادی فاطی ، دستت طلا


والیبال فریک
ساعت8:49---12 آبان 1393
سلام حنا گلی چطوری فددددددات شم؟؟؟
ببخشید که بهت کم کم سر میزنم میام زود برمیگردم
آخه درسامون فشرد ه ان نمیشه زیاد تو نت موند میدونی که به هرحال ببخشید
میبینم که عجیب در حال اپ کردنی....مرسی از نظرت فدات ......خداحافظ...........بـــــــــــــ
پاسخ: به به اجیه خودم ، من خودم اخرهفته ها میام نت ، خوب درکت میکنم جیگر ، فدای تو بای بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 11 آبان 1393 ا 17:58 نويسنده : دکتـــــــــــــــر حنا ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.